"Tovább járnak a személyvonatok azon a 12 alacsony forgalmú vasútvonalon is, amelyre eredetileg május 31-ig szólt a személyszállítási megbízás. Szabó Pál gazdasági és közlekedési miniszter kedden újságíróknak, Budapesten elmondta: a közlekedési tárca az év végéig szólóan megrendeli a vasúti személyszállítási közszolgáltatást a 12 vonalon. (...) Újságírói kérdésre válaszolva elmondta: a MÁV rendszere olyan, hogy nem lehet pontosan meghatározni egy szárnyvonalra lebontva a költségeket. A működési költségek nem számottevők, a gond a kihasználatlanságban jelentkezik." (MTI, 2008. május 6.)
Kezdésnek nem rossz, de ne álljunk meg félúton! Indítsuk újra a már bezárt, teljességgel kihasználatlan szárnyvonalakat is! Így soha nem kell azon törni a fejünket, hogy jut-e pénz a valóban kihasznált, pusztuló fővonalak fejlesztésére. A leépített vasutasokat pedig vegyék vissza és kapják meg a 18%-os béremelést! Ha a működési költségek úgyse számottevőek, legyen ingyenes az egész! Sőt, minden utas kapjon 300 forintot egy fordított vizitdíj-automatából!
BREAKING: Elfogadva az ide kommentelő szakértők véleményét, módosítom az összeget. Egyébként az Inforádióban hangzott el a fals szám, én meg nem néztem utána. Abban viszont nem értek egyet Adaniel úrral, hogy nem kéne bezárni azt, amit nem használnak.
Utolsó kommentek